Vragen over een vacature of de sollicitatie procedure?
Telefoon: 085- 88 88 049
E-mail: sollicitatie@agradi.nl
Agradi is de grootste, internationale, hippische webshop van Nederland en groeit hard. We hebben meer dan 100.000 producten en 300 merken. Met 170 medewerkers wordt er vanuit verschillende teams hard gewerkt om onze klanten op een optimale wijze te bedienen via onze website. Onze organisatie bestaat uit jonge, internationale, professionele en gedreven medewerkers.
Onze Nederlandse customer service is onderdeel van ons totale Customer Service team. Naast Nederlands wordt er in dit team ook service in de Duitse, Franse en incidenteel in de Engelse taal aangeboden.
Met deze functie zorg je er samen met andere collega’s voor dat onze Nederlandse klanten een fijne beleving meekrijgen wanneer zij via diverse kanalen hun vragen stellen.
Je staat onze klanten te woord door hun vragen te beantwoorden welke zij via verschillende kanalen stellen, zoals per telefoon, per mail en op Facebook
Je wordt expert in onze producten en kan dan ook voor iedere situatie van onze klant het juiste product adviseren
Je hebt minimaal een opleiding op MBO-4 niveau afgerond
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar (woensdag, donderdag en vrijdag zijn een must)
25 vakantiedagen
2 keer per jaar salarisverhoging en een pensioenregeling
8% vakantietoeslag
Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding
Vergoeding voor internet en mobiel
De functie kan gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk van ons kantoor in Den Bosch uitgevoerd worden.
Wil jij je inzetten om van Agradi een nog groter succes te maken in Nederland?